|
OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUModerators: PonyPride, SmooPower Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUKicker missed twice ..
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUtwice All those who believe in psycho kinesis, raise my hand
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUTime to fire up another classified ad for a kicker
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUI can't tell if we're alot better or if unt is just terrible.
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUUNT are easily one of the worst teams in D1
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUWe aren't ready to competitive against P5 teams when we really need to be.
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUTCU is tied with South Dakota State 24-24 in the second half? Wow.
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUWe are better. We are still a year or 2 away.
All those who believe in psycho kinesis, raise my hand
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUI gotta get me one of these Yoshi grill mats.
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSURevising win total from 4 to 3
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSU
ok, that was classic...a needed laugh tonight... stable-boy for the four horsemen of the apocalypse
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSU
north Texas state sucks for sure the rest will have to be answered in another game
Re: OFFICIAL GAME 1 THREAD: SMU vs. NTSUReally not an impressive effort. We need to improve a lot for Baylor.